Klacht Accu-toys.nl: nare ervaring

Jennifertjj

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een loop auto hier besteld ik kreeg hem 2 dagen later binnen heel enthausiast maakte ik het open om te kijken hoe het eruit zag ik schrok krasjes wielen zaten niet goed lelijke plekken ik heb meteen gebeld werd tegen mij gezegd stuur hem terug gaan we bekijken of het zo hoort of niet en anders moest ik maak een duurdere kopen verzendkosten zou ik terug krijgen ik snel naar post nl krijg ik hem 2 dagen later weer thuis ik weer gebeld naar accu toys fijn 3 dagen vakantie bedankt om dat even te vermelden want mijnnzoontje die 1 word dat wisten ze wilde ik een goed cadeau geven op 8 september . 2 september weer de man gesproken ja mevrouw dhl komt hem dinsdag 6 september dus ophalen oke , en anders weer dat zinnetje moet u maar een duurdere kopen dhl is niet geweest ! Wat ze zouden regelen nu geef ik mijn zoontje voor zijn 1e verjaardag eeb lelijk cadeau anders heb ik niks voor hem bedankt ! Het doet me echt verdriet en ben hier nog niet klaar mee!

Ik wil dat ze zelf met een perfecte oplossing komen ze wisten het !

Wij vinden dat Accu-toys.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accu-toys.nl?