Klacht Accuautoshop.nl: ACCUAUTOSHOP LICHT KLANTEN OP, PAS OP!

M.M.R

Ik heb een stuur gekocht voor de accu auto van mijn zoontje. Ik kreeg het stuur pas veel later dan beloofd binnen, zonder originele verpakking. Er zat tevens geen factuur bij de order. Het stuur direct gemonteerd, conform instructie, maar toch ging deze al bínnen 1 minuut stuk. Eenmaal stuk, keek ik ernaar en voel het mij op dat de draden met plakband aan elkaar is vastgemaakt. Het is dus een gebruikt stuur..
Meteen melding gemaakt, maar de verkoper is van mening (zonder enig bewijs), dat het stuur stuk is gegaan door óns toedoen. Wij hebben het verkeerd gedaan volgens meneer en konden naar ons geld fluiten! Hem in gebreke gesteld, verkoopovereenkomst ontbonden, stuur netjes teruggestuurd; maar geen geld terug!
Hij weigert elke medewerking. Pas dus op voor ACCUAUTOSHOP en alle andere bedrijven die onder Efunn BV vallen! Het regent klachten overal, maar goed daar kwam in pas later achter. Wees gewaarschuwd!

De 40,85 retour.

Wij vinden dat Accuautoshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accuautoshop.nl?