Klacht Accuautoshop.nl: Schade in de garantieperiode, waarin het bedrijf niet voor een oplossing wil zorgen.

Sanne

Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die we ervan mogen hebben. Wij hebben het product nog niet eens gebruikt en is nu al op meerdere plaatsen beschadigd op een dusdanige manier dat het niet gerepareerd kan worden naar de oorspronkelijke staat. Deze problemen mochten nog niet ontstaan in zo’n korte tijd en voor deze aanschafprijs. Het gaat om een barst op de motorkap, een barst aan de rechterzijkant aan de binnenzijde en een barst aan de onderzijde.
Wij hebben contact opgenomen met het bedrijf per email. Zij geven echter aan dat, omdat de schade niet binnen 48 uur hebben gemeld, wij de schade zelf veroorzaakt hebben. We hebben het product echter nog niet gebruikt. We konden de schade ook niet eerder melden, omdat wij het als cadeau hebben gekregen en dus ook niet eerder in ons bezit hadden. Het is echter wel binnen 2 weken gemeld en het bedrijf geeft duidelijk aan in de algemene voorwaarden dat er 24 maanden garantie op het voertuig zit. Het gaat hier dus om een ongebruikt product met ernstige schade ruim in de garantieperiode.

Vervanging van de accuauto (schade is dusdanig dat het niet gerepareerd kan worden) of de koopovereenkomst ontbinden.

Wij vinden dat Accuautoshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accuautoshop.nl?