Klacht Accuautoshop.nl: Verwijtbare schade afgewezen

Wim

1 jaar (en 3 dagen) geleden een quadje voor mijn zoontje gekocht. De volgende dag blijkt er een kap kapt gedraaid met monteren, kan gebeuren. Wel weer even op en neer rijden, maar alla.

In december bleken de accu's te zijn weggesmolten. Ik heb hier een foto van gemaild, en vervolgens bleek dat er een 36 V lader bij een 24 volts quadje geleverd was. Vervolgens telefonisch overleg geweest, waarin vervanging werd toegezegd. Vandaag ben ik de spullen om wezen ruilen, en moet ik opeens een accu afrekenen omdat de garantie verlopen is! DRIE DAGEN!! Had je maar eerder moeten komen was het argument!

Dankzij HUN fout moet ik meerdere keren op en neer rijden, staat er een accu bij mij in huis weg te smelten met alle gevaren en giftige stoffen van dien, en als klap op de vuurpijl mag ik 1 van de twee accu's nog afrekenen ook. Alleen omdat er naar hun zeggen te veel tijd tussen melding en omruilen zat, en nu de garantie 3 dagen is verlopen.

Erkenning dat dit een niet juiste manier van handelen is en restitutie van de accu

Wij vinden dat Accuautoshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accuautoshop.nl?