Opgelost door Accudrunen .com: bestelden accu word niet geleverd na betaling.

content Opgelost
ik ben zeer teleur gesteld

Ik heb een eclectische fiets accu gekocht op 1 oktober 2020 via de boven genoemden site, de accu zou binnen 5 werkdagen verzonden worden alleen de accu word niet naar mij toe verzonden, wanneer ik contact op neem met accu drunen via de telefoon word er niet opgenomen door accu drunen omdat ze de telefoon niet beantwoorden of mij terug bellen, elke keer wanneer ik een mail stuur dan krijg ik een automatische bericht dat er contact met mij word opgenomen alleen word er geen contact met mij opgenomen ik heb helaas nooit wat van accu drunen vernomen.

Ik heb nu heel weinig vertrouwen in accu drunen daarom wil ik graag me geld terug.

Wij vinden dat Accudrunen .com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ik ben zeer teleur gesteld
Accu drunen heeft mijn pakket opgestuurd en Accu drunen gaf aan dat ze door Covid 19 veel vertraging hebben gehad als in de bestellingen ontvangen en reactie kunnen geven

Ook een klacht indienen over Accudrunen .com?