Klacht Accumarkt.nl: Betaald, maar geen laptop-accu!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 29439
Gebruiker
Irene Ruiter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een jaar geleden een nieuwe accu voor mijn HP-laptop besteld en meteen betaald met mijn VISA card. Helaas nooit iets ontvangen!
Op mijn mailtjes met de vraag waar de accu bleef kreeg ik steevast hetzelfde antwoord:
Dear jfa ruiter (moest zijn: J.A. Ruiter)

Thanks for your order.

I had shipping to you.
Normally, the delivery takes about 3-10 business days.

We are glad to inform you that we despatched your order and the Tracking No. of it is RF102802585SG

Please go to below link to check your order status by this Tracking No.

http://www.singpost.com.sg/

By the way, the postal address is as follows

[...]

Het bleek dus helemaal geen Nederlands bedrijf te zijn en onze naam en adres klopten ook niet!

We hebben nooit wat ontvangen!

De oplossing

Terugstorting door het bedrijf van de betaalde 52,93 euro en plaatsing van Accumarkt.nl op de zwarte lijst, zodat andere mensen ook gewaarschuwd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accumarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Irene Ruiter
    Datum
    Ik vind het jammer dat er niets met mijn klacht is gedaan!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Irene Ruiter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Accumarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen