Klacht Ace Trading: Bestelling niet gestuurd gekregen! En telefonische mail wat dan ook niet bereikbaar

Klachtnummer
# 374641
Gebruiker
Richel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen dinsdag een hordeur besteld.
Normaal is zoiets tegenwoordig binnen 1 a 2 werkdagen wel binnen, of het moet zijn aangegeven op de site of per mail.

Nu heb ik afgelopen donderdag al gebeld!
Zou ik netjes terug zijn gebeld die dag!
Niks meer gehoord!

Vrijdag bel ik weer terug, krijg je steeds voicemail.
Met jullie openingstijden, terwijl jullie niet open zijn.

Gemaild via de mail en via jullie site 0 repons

Nu is het maandag, weer gebeld.
Krijg je steeds bandje dat de medewerkers in gesprek zijn. Al heel de middag vanaf 12uur al!

Na enkele keren dat te horen krijg je keuze 1 en 2.
Keuze 1 word je door gezet na horentotaal maar daar is precies het zelfde verhaal!
Keuze 2 inspreken en terug worden gebeld! Wanneer nooit???

Wil me hordeur nu hebben, of anders meteen ons geld retour. Vind dit echt zeer slecht, en zeer klant onvriendelijk!

Het gaat hij hier om €99,00 + €6,95 verzendkosten! Totaal €105,95!!!!

Mijn bestelnummer was trouwens nogmaals: 7636

Mvg Richél bergmans

De oplossing

Wil me hordeur nu hebben, of anders meteen ons geld retour. Vind dit echt zeer slecht, en zeer klant onvriendelijk!

Het gaat hij hier om €99,00 + €6,95 verzendkosten! Totaal €105,95!!!!

Mijn bestelnummer was trouwens nogmaals: 7636

Mvg Richél bergmans

1 reactie

  1. Auteur
    Richel
    Datum
    Ze hebben nu beloofd de komende week hem te leveren!
    Dus ik ben benieuwd, of dit nu waar is!

Ook een klacht indienen over Ace Trading?