Klacht Ace Trading: Misleidende tekst website Ace trading

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 266051
Gebruiker
jaapaukema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via Horrentotaal Ace trading Arjan Reamakers na het lezen van de informatie op zijn site 2 rolhordeuren besteld die geschikt zouden zijn voor openslaande tuindeuren. Toen ik deze horren kreeg heb ik ze direct gemonteerd maar tijdens de montage kwam ik erachter dat deze helemaal niet geschikt waren voor twee openslaande tuindeuren terwijl ik ze daarvoor wel heb gekocht. Ik heb dit gemeld en zonder enig antwoord hebben ze de site aangepast en had ik de gebruiksaanwijzing maar moeten lezen....toen ik antwoorde dat ik alvorens ik de klacht melde al screenshots had gemaakt van de site moest ik die maar laten zien. Dat heb ik gedaan. Vanaf dat moment zie Reamakers dat ik ze retour kon zenden.....echter een pakket van 2.35 lang wil niet vervoeren voor een particulier behalve de post en dat kost 100 euro.....Arjan zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn en komt niet met een oplossing. Dat vind ik schandalig. Ik heb hem verschillende berichten gestuurd en tijd ingestoken maar ben er nu klaar mee. Iedere keer winpelt hij het af. Nu meld ik het aan bij mijn rechtsbijstand als er geen oplossing komt

De oplossing

Geld retour van de horren, hij moet maar zorgen dat ze opgehaald worden of dat ik ze weg kan gooien. Ik verwacht van hem minstens 100 euro retour op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    jaapaukema
    Datum
    Ace trading oftewel horrentotaal houd zich erg stil en wil de klant niet bijstaan er voor te zorgen dat het pakket wordt vergoed. Het gaat om 100 euro ..... als ik het laat versturen kost het me ook 100 euro.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jaapaukema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele respons gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ace Trading?