Klacht Acer: Acer met een verkeerde HDD 120 Gb in plaats van 500 Gb

JAPIE KREKEL

Ik kocht een ACER labtop met een 500 Gb HDD . maar na verloop van een klein jaar zat mijn schijf vol en liep vast . Nadat hij terug was geweest naar ACER (GOES 6) liep de zaak weer vast. Mij word nu door ACER verweten dat ik dat eerder had moeten zien .
Ik ben 81 jaar en kan wel op een komputer werken , maarik heb hem niet open durven maken om te kijken of ik soms besodemieterd ben . Maar dat moet bij een vertrouwde firma ook niet nodig moeten zijn . 500 Gb zou voor mij genoeg zijn . terwij momenteel 1Tb heel gewoon is . Maar ACER hersteld de fout niet . dus mensen alsje een ACER hebt kijk even of alles klopt . Want anders kom je van een koude kermis thuis . Heb je nog niet gekocht ? Koop dan alleen een betrouwbaar MERK Hij is inmiddels 6 maal op-gestuurd en dat duurd gemiddeld 4 weken ,dat is bij elkaar een half jaar geen komputer
Daar krijg je toch allen al grijze haren van .

Gewoon een 500 Gb HDD inbouwen en mijn soft ware overzetten ,

Ps. Ik ben wel bereid mijn eigen software opnieuw te instaleren

jc.visser16@ziggo.nl

Acer
    Geachte mevrouw, mijnheer,

Sinds vandaag is Acer ook actief op de website van Klachtkompas. U heeft hier een klacht ingediend, en we zouden graag van u willen weten of deze klacht nog aan de orde is. Mocht dit het geval zijn, dan helpen we u graag verder. U kunt in uw antwoord aangeven wanneer u beschikbaar bent, zodat we u kunnen contacteren.

Acer Klantenservice

Ook een klacht indienen over Acer?