Klacht Acer: Acer productiefout? of meer

gemi

Wij hebben op 21-2-2014 2 nieuwe acer laptops type aspire V3-772G -747a321.26TBDWakk gekocht
en beide hadden bluetooth problemen. Terug gegaan naar de winkel en deze heeft nieuwe drivers erop gezet en het probleem zou verholpen moeten zijn. Echter de problemen werden groter. Ik kreeg foutmelding op foutmelding. Beide laptops zijn na een week omgeruild voor nieuwe van hetzelfde type. Maar ook deze hebben bluetooth problemen. Met een terug gegaan en daar zijn weer nieuwe drivers opgezet en weer kreeg ik blauwe schermen met foutmeldingen. Weer terug naar Acer voor reparatie, moederbord vervangen en ik krijg hem terug kaal met alleen windows erop. Alle andere progamma's die er normaal nieuw worden bijgeleverd zijn eraf. Maar wederom bluetoot problemen. Als oplossing geeft Acer aan nieuwe drivers te installeren en als dat niet helpt weer een link aanklikken en die ook installeren. Dat kan toch niet de oplossing zijn als je nieuwe laptops koopt van 1595 euro per stuk?

Ik heb nieuwe laptops gekocht en wil niet binnen één maand voor de zoveelste keer de laptop wederom laten repareren. Ik vind dat ik recht heb op een nieuwe laptop die correct werkt, of de koop ongedaan maken!

Acer is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Acer?