Klacht Acer: beeldschermlamp laptop binnen 3 jaar kapot bij normaal gebruik

Klachtnummer
# 348447
Gebruiker
Dazzle
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb minder dan 3 jaar geleden een laptop gekocht van Acer. Nu lijkt het erop alsof de beeldschermlamp kapot is. Wanneer ik de laptop aanzet is het scherm heel donker en kan ik alleen heel vaag nog het bureaublad zien. Als ik de computer aansluit op een ander scherm kan ik het beeld daarop gewoon normaal zien. Ik heb de laptop normaal gebruikt, hij is nooit gevallen. Op dit moment kan ik de laptop eigenlijk niet meer gebruiken zoals ik zou willen (alleen aangesloten op de tv, maar dat is niet echt het idee van een laptop natuurlijk). Ik ben bij de winkel geweest maar daar zeggen ze dat aangezien de garantie van 2 jaar is verlopen alle kosten voor mij zijn. Nu is ons wel verteld dat de verwachte levensduur van deze laptop 5 jaar is. Ik las op de website van de consumentenbond dat bij normaal gebruik ook buiten de garantie eigenlijk reparatiekosten moeten worden vergoed. Hoe kan ik dit regelen?

De oplossing

Ik zou graag willen dat de reparatiekosten (deels) vergoed worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte Heer, Mevrouw

    We hebben uw klacht ontvangen. We willen u graag verder helpen met uw klacht. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken.

    Met vriendelijke groet
    Acer Service Team
  2. Auteur
    Acer
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Heer,

    Naar aanleiding van de klacht is er contact met u geweest. De garantievoorwaarden zijn besproken, en heeft u aangegeven uw toestel in te willen sturen voor reparatie. We zien uw toestel graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team