Klacht Acer: De slechte service van de Acer store kost ons 300,00.

Barry

Door een mislukte aankoop op 24 juni was onterecht € 1.299,00 afgeschreven van onze rekening. Acer heeft er ruim 3,5 weken over gedaan om ons geld terug te storten. Nu is het geld op onze rekening maar de gewenste laptop is niet meer voorradig + de toen geldende korting van € 200 is niet meer geldig. De laptop die er op lijkt en die beschikbaar is kost € 1599,00.
We moeten nu dus € 300 meer betalen doordat Acer ONS geld zo lang vasthield!
Ik heb Acer gevraagd om ons te helpen door een kortingscode te verstrekken om dit recht te trekken. Maar de betreffende afdeling reageert gewoon niet! De laptop moet ondertussen met spoed worden aangeschaft, langer wachten is geen optie. Uiteindelijk kregen we het advies om de laptop maar gewoon elders te kopen...
Acer; Door jullie beschamend slechte service zijn wij € 300,00 kwijt.

Alsnog, ASAP, een kortingscode verstrekken voor 300,00 plus de kosten voor een spoedzending vergoeden!

Acer
    Geachte Barry,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst fijn om te mogen vernemen dat u het geld heeft terug gekregen. Dit heeft inderdaad enige tijd in beslag genomen waarvoor onze oprechte excuses.

Uw verzoek om het kortingsbedrag + verzending terug te storten kunnen wij helaas niet inwilligen daar u de aankoop heeft gedaan bij een derde partij.

De inmiddels verstrekte kortingscode alleen bij de aankoop via de Acer store,

Met vriendelijke groeten,
    Het Acer Team
    Barry
    Grappig dat jullie dit antwoord openbaar maken. Ik heb 2 dagen lang lopen pushen om een kortingscode maar er kwam geen reactie. Ik heb duidelijk aangegeven dat wij niet langer konden wachten met de aanschaf. En zelfs jullie eigen klantenservice kwam met de opmerking dat ze ons aanraadde om het elders aan te schaffen omdat ze een punthoofd kregen van de slechte response van de Acer store...
    En dan krijgen wij vrijdag een kortingscode die alleen geldig is op de betreffende computer. Mosterd na de maaltiid Acer!
    Zou prachtig zijn als jullie op eigen initiatief een actie ondernemen waar wij wel wat aan hebben!

Barry

Ook een klacht indienen over Acer?