Klacht Acer: Monitor nog steeds defect na 2e reparatie.

NooitmeerAcer

Inmiddels is de monitor voor de 3e keer terug in nog geen 3 maanden tijd. Dacht dat Acer het probleem had opgelost echter ontstond het zelfde probleem weer. Vorige week dinsdag is de monitor door DHL voor een 3e reparatie bij acer. Nog niks mogen vernemen aan Acer's kant. De 2e reparatie was helemaal om te huilen. Na ruim anderhalve maand wachten kreeg ik mijn monitor terug ''gerepareerd'' met net als 1e keer een reparatie rapport met een stempel erop dat de monitor door Acer's kwaliteitscontrole was gekomen. Bij het openmaken van de doos kwam ik er al snel achter dat het volledige klik systeem van de poot gewoonweg miste dus de monitor wiebelt gewoon los aan zijn poot. Monitor aangesloten begint meteen aan en uit te flikkeren.Acer gevraagd hoe dit in hemelsnaam door een kwaliteitscontrole kan komen hadden ze niet echt een antwoord op enkel stuur de monitor maar weer op. Nu alweer een week verder Acer een e-mail gestuurd of ze de monitor inmiddels hebben binnen gekregen waarop een mailtje terug met de mededeling: Waarschijnlijk wel..........door drukte en achterstand duurt het een aantal dagen langer voor het toestel wordt ingeboekt. Hier zakt mijn broek vanaf. Iemand die voor de 3e keer zijn product opstuurt verleen je voorrang of je bied meteen een andere monitor aan.Vanaf November al bezig een goed werkend product te krijgen helaas is dit bij Acer niet mogelijk.

Ik heb werkelijk geen idee meer. Al om een omruiling gevraagd bij de 2e reparatie deze was ook goedgekeurd echter was mijn monitor op magische wijze opeens gemaakt.Niet dus. Het enigste wat ik wil is dat ik eindelijk van een monitor kan genieten met de opties die het scherm bied waar ik hem voor 1e instantie heb aangeschaft.In plaats daarvan lijkt Acer het rustig aan te doen en van communiceren hebben ze geen kaas gegeten.

Acer
    Geachte heer van der Made,

Uw klacht is ontvangen, en we zullen u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien. We begrijpen uw frustratie goed, en we willen u graag van dienst zijn.

Acer Service Team
    Geachte Acer ,

Dat zo spoedig mogelijk hoor ik nu al een aantal maanden. En als jullie me van dienst willen zijn sturen jullie deze week nog een geheel werkend product op.
    NooitmeerAcer
    Update: Inmiddels heeft Acer telefonisch contact opgenomen. Ze hebben de fout niet kunnen reproduceren. Wat ook het geval was bij de 1e reparatie. Met foto's als bewijs laten zien wat er aan de hand is dit ook met de 2e reparatie.Nu komt Acer met een ''oplossing'' het terug sturen van de monitor om vervolgens contact met me op te nemen waar ik nou precies tegen aan loop. Dacht dat ik hier heel duidelijk in was het aan en uit flikkeren van het lcd paneel en het missen van het kliksysteem van de poot. Omruiling dat gaat niet gebeuren want hij is immers uit de garantie is Acer's antwoord.Dus mensen kijk aub uit voor je een monitor van over de 750 euro aanschaft van het merk Acer want helpen doen ze niet zelfs niet na een betaling van reparatie kosten. Je krijgt vrolijk je monitor terug met een nieuw defect.Grote twijfels trek ik bij hun test procedure aangezien mijn 1e defect geheel wit beeld ook al niet gereproduceerd kon gelukkig had ik aantoonbaar bewijs.Om vervolgens de monitor terug te ontvangen met een nieuw defect en het missende klik systeem voor de poot van het toestel.Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met dit omdat ik immers mijn monitor weer defect terug krijg.Heeft Acer totaal geen boodschap aan. Hij is buiten de garantie ja je hebt reparatie kosten betaald maar dikke pech.Omruilen doen ze niet zelfs niet voor een monitor in deze prijsklasse. Hij is uit de garantie daarmee klaar.
    NooitmeerAcer
    Niets meer vernomen van Acer tot op heden. Eerlijk gezegd ook niet verwacht van dit bedrijf. Misschien dat volgend jaar de monitor een keer terug gestuurd wordt. Contact opnemen doe ik gewoonweg niet meer. Word moedeloos van de situatie. Inmiddels een andere monitor aangeschaft van een merk dat wel weet wat service inhoud. Bewust gekozen om een andere monitor aan te schaffen vanwege het feit dat ik de monitor defect terug krijg en nog maar moet afwachten wanneer en ik nou eenmaal een werkende monitor dagelijks nodig heb.Geduld is op vertrouwen meermaals geschonden door Acer. Het is genoeg geweest.Wat ik verwacht van Acer.....eerlijk gezegd niks meer. Dat hebben ze wel bewezen en is inmiddels een feit.
    Acer
    Geachte heer van der Made,

We zullen het toestel vandaag/morgen vroeg op zijn weg terug sturen, u kunt deze binnen enkele dagen verwachten.
    Zoals telefonisch met u besproken wachten uw reactie af na terugontvangst betreffende de werking van het toestel.

Bij voorbaat dank,
    Hopende u hiermee tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Acer Service Team
    Acer ,

Geweldig top! Ik kijk er naar uit om mijn monitor defect terug te ontvangen en vervolgens bij de schroothoop af te kunnen leveren. Na 500 euro gespendeerd te hebben aan een andere monitor omdat jullie niet weten wat een reparatie nou eigenlijk inhoud. Wat een heugelijk nieuws helemaal om te horen dat ik jullie weer op de hoogte mag houden over het toestel. Wat een service! Hulde ACER! De informatie die jullie ook verschaffen helemaal top gewoon. Nee even serieus je scheept zo klanten af ? Hmm blijkbaar is dat jullie gang van zaken. Kijk maar wat je met dit verhaal doet. Ik durf voor een miljoen te wedden GEEN ENE REET.

Bedankt Acer en tot nooit meer ziens!

NooitmeerAcer
Uiteindelijke oplossing Geen aangeboden oplossing. Scherm defect terug gekregen nog steeds last van het aan en uit geflikker toen ik hem even heb aangesloten. Blij dat ik een ander scherm heb aangeschaft van een merk dat wel betrouwbaar is. Het scherm van Acer kan mooi naar de schroot.