Klacht Acer: Net buiten de garantieperiode zijn de reparatiekosten net zo duur als nieuwe computer
Details
Klacht
3 ½ jaar geleden kocht ik van mijn gespaarde geld eenAcer Nitro 5 Spin NP515-51-88MP van ruim 1.499,- euro.
Bewust gekozen voor deze computer omdat ik voor mijn studie met zware applicaties moet werken.
Helaas ging afgelopen zomer mijn laptop plotseling kapot net 2 maanden buiten de garantie periode, daarom heb ik deze computer aangeboden bij 2 service reparatiepunten voor studenten.
Beide kwamen ze tot de conclusie dat het moederbord kapot was door oververhitting en aangezien deze geintegreerd is niet meer te repareren.
Gewenste oplossing
Ik wil dat acer mijn computer kostenloos repareerd- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.