Klacht Acer: Net buiten de garantieperiode zijn de reparatiekosten net zo duur als nieuwe computer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 513079
Gebruiker
Acer1998
Datum
1 reactie

Details

Klacht

3 ½ jaar geleden kocht ik van mijn gespaarde geld een
Acer Nitro 5 Spin NP515-51-88MP van ruim 1.499,- euro.

Bewust gekozen voor deze computer omdat ik voor mijn studie met zware applicaties moet werken.

Helaas ging afgelopen zomer mijn laptop plotseling kapot net 2 maanden buiten de garantie periode, daarom heb ik deze computer aangeboden bij 2 service reparatiepunten voor studenten.
Beide kwamen ze tot de conclusie dat het moederbord kapot was door oververhitting en aangezien deze geintegreerd is niet meer te repareren.

Gewenste oplossing

Ik wil dat acer mijn computer kostenloos repareerd
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte heer Prudon,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij zullen u hier zo snel mogelijk over terug bellen.
    Heeft u misschien een voorkeur voor een bepaalde dag of tijdstip waarop wij u telefonisch kunnen bereiken?

    Ik hoor graag van u.

    Met Vriendelijke Groet,
    Kind Regards,

    Acer Team
    Acer Benelux

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Acer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen