Klacht Acer: Niet blij slecht dit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386699
Gebruiker
Sanderj
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Technisch fout met me laptop iedere keer vlieg hij naar blauwe beeldscherm laptop 3 maanden niet eens oud als ik van stroom adapter uit haald

De oplossing

Een nieuwe laptop en deze terug genomen worden dat ik blijer eindelijk kan zijn

3 reacties

  1. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte Sanderj

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw laptop niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team
  2. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte Sanderj

    Wij zien dat u inmiddels al contact heeft opgenomen met onze technische dienst.
    Wij wachten de uitkomst hiervan af.

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team
  3. Auteur
    Sanderj
    Datum
    Je kan de melding weg halen heb jullie laptop verkocht en spijt gehad dat ik acer had gekocht nooit meer teleur gesteld in jullie laptops

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sanderj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks bizonderss dat ik hem gewoon verkocht hebt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?