Opgelost door Acer: Nieuwe monitor kapot na 3 weken gebruik

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 583572
Gebruiker
KapotAcerSchermGekocht
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Een monitor gekocht via officieel web winkel van ACER. Na slecht 3 weken, komt er een verticaal blauw lijn in het midden van het beeldscherm. En ACER wilt hem niet vervangen.

Gewenste oplossing

Het is alleen maar 3 weken gebruik. Ik wil gewoon dat het wordt vervangen.
Geboden oplossing
Ik kan steeds niet geloven dat een nieuwe monitor tegenwoordig kapot kan gaan na 3 weken gebruik, en ik kan niet zomaar een vervangende krijgen via een webshop die door ACER zelf wordt beheerd. Daar komt de frustratie vandaan. Maar ik moet hun reparatieafdeling de eer geven, die sneller dan verwacht is en me op de hoogte houdt van alle stappen van de voortgang, en binnen 10 dagen een werkende monitor naar mij terugstuurt. Ik kan alleen maar hopen dat het blijft werken. Ik krijg wel 30 euro als korting terug, maar ik heb twee maanden lang geen werkende monitor. En het communicatie- en retourproces geven me niet het gevoel dat het de moeite waard is om ACER shop opnieuw te proberen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    KapotAcerSchermGekocht
    Datum
    Steeds wachten op reactie van Acer.
  2. Auteur
    KapotAcerSchermGekocht
    Datum
    Is er iemand hier?
  3. Auteur
    KapotAcerSchermGekocht
    Datum
    Kreeg geen reactie hier via KlachtenKompas, wel in direct handling.
  4. Auteur
    KapotAcerSchermGekocht
    Datum
    Geen vervanging. Moet via de reparatieprocedure. Laten we eens kijken hoe lang het duurt voordat ACER hem herstelt. Het gaat over een nieuw product. Hij is geen refurbished. Echt teleurgesteld door de kwaliteit.
  5. Auteur
    KapotAcerSchermGekocht
    Datum
    De reparatie gaat eigenlijk soepel en snel. Het paneel is vervangen en het werkt voor nu. Hoop dat het zo blijft.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Acer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen