Opgelost door Acer: Reparatie duurt ipv 1 a 2 weken nu 5 weken, van een gloednieuwe laptop.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 559718
Gebruiker
SharonS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hadden binnnen een paar weken problemen met een gloednieuwe (dure) Acer laptop. Die moest opgestuurd worden. Zou binnen 1 a 2 weken gerepareerd worden. We zijn nu 5 weken verder.... zo slecht... echt ongelooflijk. Ze houden ons ook totaal niet op de hoogte.

Gewenste oplossing

Ik wil de laptop zsm gerepareerd terug hebben.
Geboden oplossing
Volgens de website zouden reparaties max 2 weken moeten duren. Wij kregen niets te horen en pas na 5 weken de (overigens gloednieuwe) laptop terug. En er zit nog steeds een ruis in.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Acer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen