Klacht Acer: Slechte reparatieservice dienst na verkoop gefaald / Oneerlijke ommeruiling

Osteria Michele

Wij hebben een monitor ter reparatie aangeboden enige maanden terug tijdens covid 19 periode. De reparatie van deze monitor zou 2 weken in beslag hebben genomen tegen een initiele prijs die ik heb horen te betalen. Toen het scherm werd verzonden en het toekwam bij Acer, werd er nogmaals om een extra verschillend bedrag gevraagd. Dit heb ik wederom betaald. Ondertussen zijn er ettelijke maanden door en nog steeds geen reparatie. Wel heb ik een voorstel ontvangen inzake een ommeruiling tegen een refurbished inferieur product aan de mijne. Ik heb dit uiteraard geweigerd. Nu wordt er me voorgesteld om verder te wachten (dit kan nog ettelijke maanden in beslag nemen) OF het scherm terug gezonden te ontvangen zonder reparatie met terugbetaling gedane kosten - transportkosten. Dit is toch geen manier van werken!!

Het toestel vervangen met een nieuw toestel (ik wil best een kleine som opleggen) Echter heb ik nu enkele maanden reeds moeten wachten op een antwoord en ik heb het toestel niet gebruikt noch vertrouw ik deze reparatieservice niet meer. Ik werd dan ook niet correct behandeld; dus ik verwacht dan toch nog een geste. Hoewel ik deze verwachting niet mag hebben want de manier waarop er wat wordt voorgesteld is steeds half en oneerlijk.
Het scherm wordt ongerepareerd retour verzonden. De gemaakte kosten worden me terugbetaald. Het goed is 4 maanden bij hen gebleven zonder er maar wat aan te doen en zonder een adequate oplossing te willen bieden. De terugbetaling zal nog een maand op zich laten wachten en zal overgeschreven worden omstreeks 15 juni werd er me gezegd. Weer een teleurstelling. Ik heb ondertussen mijn ongerepareerde monitor nog steeds niet terug in ontvangst mogen nemen. Dus heb ik noch een terugbetaling huidig noch mijn monitor.

Acer
    Geachte mevrouw Mallaci Bocchio,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zullen u hier zo snel mogelijk telefonisch over contacteren.
    Heeft u misschien een voorkeur voor een bepaalde dag/tijd waarop wij u kunnen bellen?

WIj horen graag van u.

Met Vriendelijke Groet,
    Acer Team
    Osteria Michele
    U kunt me bereiken morgen ochtend tussen 9:00 en 12:00. Ik zal tevens bereikbaar zijn vanaf 13:00 tot 15:00.

0032 478 91 70 40

is mijn mobiel nummer.
    Acer
    Geachte mevrouw Mallaci Bocchio,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zal u straks bellen tussen 13:00 uur en 15:00 uur.
    Wij bellen wel vanaf een onbekend nummer.

Met Vriendelijke Groet,
    Acer Team
    Beste,

voorbije week werd ik opgeroepen en er zou me een voorstel worden gegeven onder voorbehoud van acceptatie van hogerop. Het aangeboden voorstel zou niet conform zijn (het ruilen met een oud model waarop ik erop achteruit zou gaan), verder is deze case reeds maanden en half gaande. Er zouden geen onderdelen voldoende zijn om de reparatie uit te voeren van mijn defect toestel. Het toestel heeft een audio defect, maar werkt nog perfect. Ondertussen ben ik het toestel reeds 3 maanden en half kwijt bij jullie. Dank voor een vluchtige en goede oplossing. Dank!
    Osteria Michele
    Helaas werd er me geen oplossing gegeven. Er werd me opgebeld en vermeld dat het toestel niet kon gerepareerd worden vanwege tekort aan materialen; het kon niet geruild worden en het enige wat kon gedaan worden is 1. een restwaarde teruggegeven van 30 euro (toestel aankoopprijs +450 euro 2.5 jaar terug) of 2. het teruggestuurd maar niet gerepareerd.

Ik heb nog de medewerker gefeliciteerd (Roy) voor zijn professionalisme. Hij weet dat de fout ligt bij Acer maar zijn team wou ons niet verderhelpen. Hij weet dat ik mijn ongenoegen ging uiten en dat hij mij als klant kwijt zou zijn. Het kan Acer niet schelen en noch werd er wat verholpen in deze materie om mij tegemoet te komen.

Ik heb vermeld dat Acer de slechtste klantendienst ooit heeft en niet geeft om zijn klanten. Ik koop nooit nog een Acer toestel. Ik raad iedereen ten stelligste af om een Acer aan te schaffen.

Ook een klacht indienen over Acer?