Opgelost door Acer: Totale miskoop.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 281783
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Wij hebben dit jaar een desktop pc gekocht van het merk Acer.
Model XC-217

This echt een ramp!

Pc valt vaak uit het niets uit.
Pc geeft vaak diverse fout meldingen.
Herstel niet mogelijk, krijg fout melding.
Krijg vaak blauw scherm met tekst.

Winkel heeft tot opheden geen oplossing geboden.

Gewenste oplossing

Wij willen ons geld terug of een andere oplossing in vorm van een tegemoetkoming of acer tablets of een acer laptop...

Als dit stomme gedoe maar wordt opgelost.
Geboden oplossing
Ja een gedeelde van de oplossing wordt indien nodig wel nagekomen. Echter bied Acer geen garantie op de Windows software die zij zelf leveren op hun systemen. Beetje vaag....
Status
opgelost
Beoordeling
angry

9 reacties

  1. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Laar,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team
  3. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Dat is prima, hoe kan ik dit contact verwachten?
  4. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Laar,

    Wij zullen u in deze telefonisch benaderen. indien u email prefereerd zouden wij graag in een prive bericht uw email adres ontvangen.

    Bij voorbaat dank,

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team
  5. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Nee, per telefoon lijkt ons prima.
    Wanneer kunnen wij een reactie verwachten?
  6. Auteur
    Acer
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Laar,

    Ik heb gevraagd aan de medewerker vandaag nog te bellen. Wij bellen met een anoniem nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Acer Service Team
  7. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Oke dat zou prettig zijn.
    Oke het is goed dat u dat vermeld.
    Ik wacht het telefoontje af.

  8. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Bedankt voor het fijne gesprek.
    U heeft aangeboden dat ik mijn computer bij u kan afleveren ter reparatie.
    Gezien de prive omstandigheden, lukt het mij niet om dit op korte termijn te doen.
    Geen probleem zij u, daar ben ik u dankbaar voor.

    Ik heb eerder van u al enkele herstel software ontvangen.
    Het is mij tot opheden niet gelukt deze zelf te gebruiken.

    Echter heb ik na aanleding van het telefoon gesprek een kennis gevraagd of hij op korte termijn de mogelijkheid heeft om langs te komen.

    Dat wil hij tegen een vergoeding wel doen.
    Hij vraagt ingeveer 50€
    En gaat dan uw herstel software gebruiken op deze pc.

    Mocht dit posivitef uit pakken en het blijkt voor langere termijn geluk te zijn..
    Dan hoop ik dat u deze gehele kosten of een deel hier van wilt vergoeden.
    Indien het hem niet lukt, dan neem ik deze kosten voor me eigen rekening.

    Waarom deze keuze, dit gezien ik de computer op dit moment gewoon erg hard nodig heb.
    U kunt geen oplossing bieden op korte termijn.
    Ik kom hier later nog op terug.
    Mocht het zo zijn dat het hem ook niet lukt na het gebruik van uw herstel software, dan zegt hij ook dat het beste voor ons is er mee naar u te gaan.

    Gezien het dan aan de hardware kan liggen.

  9. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Acer heeft vandaag gebeld en ons verteld dat er geen garantie zit op hun software.
    Een vergoeding van 50 euro doet men niet aan.

    Mochten de problemen die nu even weg zijn toch weer te voren komen, dan mag ik met de hardware richting hun kantoor.

    Wij vinden het erg gek dat de door hun geleverde Windows niet onder de garantie vallen.
    Na ons idee, zouden zij dit wel moeten zijn.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Acer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen