Klacht Achmea Health Center: Prijzen voor pakketten blijken fors hoger dan aangekondigd op website

jeff41be

Nadat ik als vestiging Rotterdam Centrum heb gekozen, kondigt Achmea op zijn website aan dat je een flexpakket kan nemen vanaf 39,50 euro per maand. Bij de informatie over dit gehanteerde tarief wordt o.a. het volgende gemeld:
• Onbeperkt fitness en groepslessen
• Gratis toegang tot onze spa (indien aanwezig)
• Een korting en/of vergoeding van zorgverzekeraars*
Je moet dit al heel goed lezen om te begrijpen dat de korting in de aangekondigde prijs al verrekend is. Zonder korting is de prijs dus 49,37 euro.
Maar na de proefles blijkt dat Achmea 60.70 euro vraagt voor het flexabonnement. Dat is nog eens ruim 11 euro meer. Op de informatiepagina over de tarieven wordt niet uitgelegd dat het geafficheerde tarief niet het tarief is van de vestiging die je op de startpagina van de website gekozen hebt. Ik vind de informatie over de prijzen bijgevolg erg misleidend. Dit werd in een telefoontje met de vestiging bevestigd door de medewerker

Wij vinden dat Achmea Health Center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?