Klacht Achterbergh juwelier maarssenbroek: Geen garantie bij verlies garantiebewijs/aankoopbon

Klachtnummer
# 20411
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee maanden na aankoop van een horloge ging hij stuk. De juwelier wenst het horloge niet te ruilen, repareren of aankoopsom terug te geven omdat we het garantiebewijs en kassabon zijn verloren.
Volgens Kassa.Vara.nl mag een winkel niet eisen dat je alleen terecht kunt met bon of garantiebewijs. Via een bankafschrift konden we aantonen het daar gekocht te hebben. De man was erg onvriendelijk en weigert ook maar iets te doen en beweert dat hij dan voor de kosten moet opdraaien

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Achterbergh juwelier maarssenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Achterbergh juwelier maarssenbroek?