Klacht ACM Loodgieters & Service: 2X een uur in rekening voor 5 minuten werk!

Klachtnummer
# 294265
Gebruiker
Roolvink 123456789
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Donderdag 22 februari heb ik contact opgenomen met een dak reparatiebedrijf in Amersfoort dacht ik maar werd doorverbonden met ACM loodgieters uit Rotterdam. Omdat ik een aantal dakpannen los op mijn dag heb liggen. Om 12.30 uur was ACM ter plaatse en 5 minuten later lagen de pannen weer recht op het dak.

Echter bij de eindafrekening wordt mij 2X een vol uur in rekening gebracht + voorrijkosten. De voorrijkosten en het kosten berekenen voor de 2e man (veiligheid) is prima en voor mij niet het probleem. Wel dat er 2X een vol uur wordt berekend voor 5 minuten werk. Het invullen van de bon duurde langer. Als het geheel afgerond zou worden op een kwartier werk zou dat zeer redelijk zijn. Graag ontvang ik van ACM loodgieters een reactie en een credit factuur.

Over de werkzaamheden ben ik tevreden, niet over de manier waarop het in rekening wordt gebracht.

De oplossing

Een reactie en geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Roolvink 123456789
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  2. Auteur
    Roolvink 123456789
    Datum
    Nog steeds geen reactie
  3. Auteur
    Roolvink 123456789
    Datum
    Geen reactie, waardeloos bedrijf

Ook een klacht indienen over ACM Loodgieters & Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen