Klacht ACM Loodgieters & Service: Opgelicht

N.E.M. van Kimmenade

ACM Loodgieters kwam langs om onze radiator te maken, hier moest een nieuw stukje leiding onder (van ong. 50 cm) en deze moest worden vastgemaakt aan de muur. Ze berekenden 158 euro per uur. Eerst werd er onnodig lang over gedaan, continu naar de bus buiten lopen en lang wegblijven, uiteindelijk klusje wat makkelijk in 1 uur gedaan kon worden werd 2 uur over gedaan. Vervolgens krijgen we een rekening waarop staat 2 x 158 uur, en 1 x 65 euro voor de tweede persoon (die er de eerste 10 minuten en laatste 10 minuten bij was en verder de bus aan het opruimen was). Met Btw erbij is dit bedrag 78,65 extra (!).Toen we laten mailden dat dit niet klopt kregen we een nieuwe factuur opgestuurd en stond dit bedrag ineens onder materiaalkosten. Ik heb inmiddels van een andere loodgieter begrepen dat dit stukje waar het om ging leiding 5 euro kost.
Uitgebreid gemaild maar ze weigeren het geld terug te geven. Pure oplichterij dit. We zullen bij ingebreke blijven hiervan dan ook aangifte doen en slechte recensies schrijven in de hoop dat anderen dit leed bespaard blijft.

We willen de 78,65 die onrechtmatig is verkregen terug. Eventueel een 5 euro voor het stukje leiding (de daadwerkelijke materiaalkosten) zijn we bereid te betalen. Maar dit is exorbitant hoog.

Ook een klacht indienen over ACM Loodgieters & Service?