Klacht ACM Loodgieters & Service: Superhoge Rekening

Klachtnummer
# 181716
Gebruiker
Jackvan de paverd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een verstopping in het riool,waardoor we water vanuit het toilet de kamer instroomde,moesten we een bedrijf inschakelen die een noodoplossing kwamen maken.In overleg met de verzekering,moesten we maar een bedrijf uitzoeken,de eerste twee bedrijven hadden geen mensen genoeg,toen kwamen we bij ACM loodgieters terecht.Deze hebben net buiten de voordeur een gat gegraven tot de rioolpijp,gat erin geboort,veer erin laten lopen,zodat verstopping weg was.Voor dit klusje moesten wij de som van 900 euro betalen,dit was voor 1,5 uur werk.Er zit in dat bedrag ook nog 140 euro klicmelding,nu hebben we dat uitgezocht,maar als men met de hand graaft is er geen klic melding nodig,en voor een klicmelding is een bedrag van 21,00euro verschuldigd als men mechanisch gaat graven.We moesten dit bedrag gelijk pinnen.Dus nu in best een zwaar pakket,omdat de verzekering ook niet dit bedrag wil uitkeren.

De oplossing

wil zeker meer dan de helft van ons geld terug.

0 reacties