Klacht ACM Vastgoed Management: ACM verwaarloost appartementen Nijmegen

nooth

Appartementencomplex met 12 woningen. Centrale blokverwarming middels olie gestookte ketel. In de afgelopen vijf jaar valt eerdergenoemde blokverwarming herhaaldelijk uit (met name in de winter). ACM blijft in gebreke door (naar eigen zegge) geen constructieve afspraken te maken met een olie leverancier, als gevolg waarvan de olie pas wordt bijgevuld wanneer deze op is (en de bewoners dus al in de kou zitten). Wanneer dit in het weekend is, hebben de bewoners zogezegd 'pech'. Calamiteiten dienst van ACM verwijst steevast naar installatiebureau in de regio, maar installatiebureau kan enkel repareren, niet zelf olie leveren. Situatie blijft voortbestaan.

In de afgelopen vijf jaar is het ACM niet gelukt vorenstaande adequaat op te lossen en herhaling te voorkomen. Op geen enkele wijze probeert ACM hierin de bewoners te compenseren. Wij zijn uitermate teleurgesteld in de wijze waarop ACM vorm geeft aan haar service en dienstverlening.

Compensatie, excuses en beleidsverandering gericht op voorkoming (en snellere afhandeling).

ACM vastgoed management
    Geachte huurder,

Graag komen wij met u in contact voor wat betreft de afhandeling van uw klacht. Wij hechten aan een goede relatie met onze huurders.

Wij zijn dagelijks tijdens kantooruren bereikbaar tussen 08.30 en 12.30 uur op nummer 024 - 382 00 88.

Uiteraard hopen wij van u een reactie te mogen ontvangen ook al is uw klacht op dit moment niet direct meer actueel. Wij bieden een luisterend oor voor onze huurders en staan altijd open voor tips en suggesties om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op de wensen van onze huurders.

ACM Vastgoed Management B.V.
    Geachte verhuurder,

U stelt voor met ons in contact te komen. Interessant, vooral gezien het feit dat er reeds meerdere malen door ons per (aangetekende) brief contact is gezocht met jullie. Hierop is geen reactie van jullie gekomen. Ik wacht derhalve met smart op een inhoudelijke reactie van jullie op mijn brief.

T. Noordink
    ACM vastgoed management
    Geachte heer Noordink,

Vanuit onze klachtenadministratie heb ik gezien dat uw klacht (iz Keizer Karelplein) in behandeling is genomen door de heer Brulot. Ik zal navraag voor u doen en mijn collega laten weten dat u van ons graag een inhoudelijke reactie wilt ontvangen.

P. Wolff
    nooth
    Zelf na laatste mailwisseling via deze website, zijn er ruim 3 weken verstreken en heb ik nog steeds niets vernomen van ACM. Sneu..

nooth

Ook een klacht indienen over ACM Vastgoed Management?