Klacht ACM Vastgoed Management: Beantwoord geen mails, wil geen contact opnemen,controleert het profiel niet dus krijgen geen woning

Klachtnummer
# 320548
Gebruiker
Sp96x
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Antwoorden niet op mails, bellen niet terug. Profiel is aan half jaar geleden aangemaakt en ze hebben nog niks gecontroleerd. Hele slechte service en hele slechte organisatie!

De oplossing

Antwoorden op de 100 mails die ik heb gestuurd, profiel controleren en dat de NVM hier hopelijk iets aan gaan doen want dit is geen goede organisatie! Als ik binnen 7 dagen geen contact heb gehad (en dan wil ik geen automatisch bericht van ACM ontvangen) dan moet ik contact op nemen met de NVM en daar een klacht in dienen over deze slechte service en slechte organisatie!

2 reacties

  1. Auteur
    Sp96x
    Datum
    Hebben ze een voicemail ingesproken om te vragen of ik terug wil bellen omdat ze niet snappen waar de klacht over gaat. Klacht is vrij duidelijk maar oke. Bel ik terug, zeggen ze dat degene die er over gaat niet op zijn plaats is en vraag ik of ze me dezelfde dag na 15.00 uur willen terugbellen. Nu 2 dagen verder en nog steeds niet teruggebeld en geen mail ontavangen. Volgende stap is klacht indienen bij NVM.
  2. Auteur
    ACM vastgoed management
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Pietjouw,

    Uw bericht is doorgestuurd naar onze afdeling Verhuur aangezien u uw gegevens hebt achtergelaten op Funda voor het huren van een woning in Roermond.

    De afdeling verhuur neemt zo spoedig mogelijk met u contact op.

    Met vriendelijke groet,

    ACM Vastgoed Management BV

Ook een klacht indienen over ACM Vastgoed Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen