Klacht ACM Vastgoed Management: Beantwoord geen mails, wil geen contact opnemen,controleert het profiel niet dus krijgen geen woning

# 320548
Sp96x

Antwoorden niet op mails, bellen niet terug. Profiel is aan half jaar geleden aangemaakt en ze hebben nog niks gecontroleerd. Hele slechte service en hele slechte organisatie!

Antwoorden op de 100 mails die ik heb gestuurd, profiel controleren en dat de NVM hier hopelijk iets aan gaan doen want dit is geen goede organisatie! Als ik binnen 7 dagen geen contact heb gehad (en dan wil ik geen automatisch bericht van ACM ontvangen) dan moet ik contact op nemen met de NVM en daar een klacht in dienen over deze slechte service en slechte organisatie!

Sp96x
    Hebben ze een voicemail ingesproken om te vragen of ik terug wil bellen omdat ze niet snappen waar de klacht over gaat. Klacht is vrij duidelijk maar oke. Bel ik terug, zeggen ze dat degene die er over gaat niet op zijn plaats is en vraag ik of ze me dezelfde dag na 15.00 uur willen terugbellen. Nu 2 dagen verder en nog steeds niet teruggebeld en geen mail ontavangen. Volgende stap is klacht indienen bij NVM.
    ACM vastgoed management
    Geachte mevrouw Pietjouw,

Uw bericht is doorgestuurd naar onze afdeling Verhuur aangezien u uw gegevens hebt achtergelaten op Funda voor het huren van een woning in Roermond.

De afdeling verhuur neemt zo spoedig mogelijk met u contact op.

ACM Vastgoed Management BV

Ook een klacht indienen over ACM Vastgoed Management?