Klacht ACM Vastgoed Management: Na opzeggen huur, wordt huis niet op de markt gezet.

Markgrootemaat

Op 12 mei 2014 heb ik de huur van de woning aan Kruiskamp 2 te Eibergen (per 1 nov) opgezegd. Na lang wachten en diverse mails / telefoontjes werd de huuropzegging op 30 juni 2014 officieel bevestigd.

Op 25 juli is er iemand langs geweest voor een voorcontrole. De woning is in prima staat van onderhoud bevonden.

Aangezien ik op de gehele 1e verdieping nette vloerbedekking van goede kwaliteit professioneel had laten leggen zou ik deze graag aanbieden aan de nieuwe huurder ter overname. (Toenmalige kosten: ca. €1000,- ) Dit geldt ook voor andere zaken zoals een nette laminaatvloer.
Mocht er op 31 oktober geen nieuwe huurder zijn zal ACM me verplichten in ieder geval de dure vloerbedekking te verwijderen. Aangezien de vloerbedekking gelijmd is zal het verwijderen gelijk staan aan vernietiging.
De laatste reactie die ik kreeg: "de eigenaresse weet nog niet wat ze wil met de woning." De laatste weken krijg ik geen reactie meer op mijn emails.

de woning op de markt zetten (funda.nl)

(een andere woning uit de straat (nummer 11) staat sinds enkele dagen al wel op funda.nl)

ACM vastgoed management
    Geachte huurder,

Graag komen wij met u in contact voor wat betreft de afhandeling van uw klacht. Wij hechten aan een goede relatie met onze huurders.

Wij zijn dagelijks tijdens kantooruren bereikbaar tussen 08.30 en 12.30 uur op nummer 024 - 382 00 88.

Uiteraard hopen wij van u een reactie te mogen ontvangen ook al is uw klacht op dit moment niet direct meer actueel. Wij bieden een luisterend oor voor onze huurders en staan altijd open voor tips en suggesties om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op de wensen van onze huurders.

ACM Vastgoed Management B.V.
    Markgrootemaat
    Dit is toch niet te geloven! De "oplossing" van de klacht is dat ik wel mag bellen? Ik heb geen enkele behoefte meer om met ACM telefonisch in contact te treden. Overigens: is het normaal dat ik bijna twee JAAR moet wachten op een reactie en dat ik dan zelf twee WEKEN de tijd heb om te reageren? Voor de hagelnieuwe vloerbedekking en dito laminaatvloer en het verwijderen van beiden incl. lijmresten ontvang ik graag een tegemoetkoming van €500,- van ACM. Dit lijkt me een billijk voorstel.
    ACM vastgoed management
    Geachte heer Grootemaat,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om te reageren op ons inmiddels sterk achterhaalde bericht.

De reactietermijn van 2 weken wordt automatisch bepaald door de samenstellers van Klachtenkompas. Ondanks dat dit buiten onze beïnvloedingssfeer ligt hiervoor onze excuses. Ons account is pas sinds kort weer actueel, maar wellicht dat wij toch nog nader met u in contact kunnen treden voor wat betreft de inhoud van uw klacht.

Mocht u hiervoor openstaan dan vernemen wij dit graag.

ACM Vastgoed Management B.V.

Markgrootemaat

Ook een klacht indienen over ACM Vastgoed Management?