Opgelost door ACM Vastgoed Management: Oud tollet vlotter wordt niet gerepareerd door verhuurder

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280831
Gebruiker
Vlotter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De vlotter in het toilet is na jaren kapot. De appartementen zijn van de jaren zeventig. Ik woon er twaalf jaar en ik heb nooit gebeld om iets te melden. Als eerste reactie kreeg ik dat onderhoud i.v.m. de vlotter nou nét niet voor de verhuurder is.

Dat is slim, het is natuurlijk hét onderdeel in huis dat kapot kan gaan en het is inmiddels oude troep. Het lijkt erop dat de verhuurde slim is om dit uit te sluiten. Oud gaat kapot, wat gaat het vaakst kapot, dat sluiten we uit.

De oplossing

Een goed onderhoud verlenen. Ik ga zelf uitzoeken of dit wel mag. Ik vind het te makkelijk om dit zomaar uit te sluiten.

2 reacties

  1. Auteur
    ACM vastgoed management
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wassink, beste huurder,

    Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om contact met ons op te nemen want het helpt ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren. U geeft in uw klachtmelding aan dat de vlotter in het toilet na jaren kapot is en de appartementen verouderd en dat u niet eerder bij ons een klacht gemeld hebt. Het is inderdaad zo dat het vervangen van een vlotter valt onder het 'besluit kleine herstellingen' welke herstellingen voor rekening van de huurder komen.

    Bij de afdeling Onderhoud zal ik hernieuwd navraag voor u doen en kijken of er eventuele andere mogelijkheden zijn zonder dat ik hierop toezeggingen richting u kan doen.

    Wij bieden u vooralsnog onze verontschuldigingen aan voor het ongemak en wij zullen niet nalaten onze dienstverlening te verbeteren.

    Wij vertrouwen erop dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen heeft, kunt u een reactie onder vermelding van uw naam, adres en telefoonnummer mailen naar customerservice@acmvgm.nl of op telefoonnummer 024-382 00 88 (van 09.00-12.00 uur).

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Wolff
    Customer Service ACM VGM B.V.



    Oranjesingel 58 - Postbus 188 - 6500 AD NIJMEGEN
    +31(0)24 – 382 00 88 (dagelijks tussen 09.00-12.00 uur)
    customerservice@acmvgm.nl  www.acmvastgoed.nl
  2. Auteur
    Vlotter
    Datum
    Niet opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vlotter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanochtend is er een nieuwe stortbak geplaatst. Fijn dat het is opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ACM Vastgoed Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen