Klacht ACN: Abonnement opgezegd

Klachtnummer
# 25913
Gebruiker
Mameali
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ACN mijn probleem niet kon oplossen (totaal pakket KPN via ACN) heb ik het abonnement opgezegd. ACN is afhankelijk van KPN vwb het oplossen van storingen. Ik was als klant van KPN via ACN onbekend bij de helpdesk van KPN, alles moet via ACN. Nu ben ik rechtstreeks klant bij KPN en de problemen bestaan nog steeds. We zijn inmiddels 10 monteurs verder; ik heb 3 werkdagen opgenomen om monteurs binnen te laten en en is een case aangemaakt. Het probleem is nog steeds niet opgelost. ACN wil dat ik EUR 530 betaal voor het vroegtijdig opzeggen van het abonnement terwijl zij het probleem niet op kunnen lossen. Dit lukt de KPN zelfs niet!
Ik heb ACN meerdere keren gecontacteerd om het probleem op te lossen alvorens mijn abonnement op te zeggen. KPN krijgt tot 15 mei 2013 de tijd om het probleem op te lossen! Ik ben sinds oktober 2012 bezig met dit probleem!

De oplossing

Kwijtschelding van de incassokosten. Kosten mobiele telefoon vergoeding voor de keren dat ik ACN gebeld heb omdat dit nooit via vaste telefoon kon ivm de vele storingen op de lijn. Kosten mobiele telefoon vergoeding ivm internetbundel verbruik terwijl ik via een goed werkende WiFi gratis zou kunnen internetten. Kosten voor de stress en ergernissen van dit alles. Kosten vertegenwoordigingschap terug EUR 450. Excuses voor de onbeshofte behandeling: niet beantwoorden van e-mail/ telefoongesprek verbreken etc. Kosten vertegenwoordigingschap terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ACN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ACN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen