Klacht ACN: dubbele abonnement dankzij ACN en NU?

Klachtnummer
# 52300
Gebruiker
Annettede vries-van laanen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik had een abonnement bij KPN, maar deze kon niet opgezegd worden.
door een tussenpersoon van ACN is de opzegging dus ook niet gedaan.
Nu ben ik klant bij KPN én bij ACN en ACN weigert mijn klacht te behandelen.
doen heel koud, onverschillig, ik had maar beter de voorwaarden moeten lezen.
het kan toch niet zo zijn dat ik nu elke maand 150 euro aan internet, tv en telefoonkosten kwijt ben.
ik word van het kastje naar de muur gestuurd en de tussenpersonen van ACN helpen me nu ook niet meer verder. Ik zit met mijn handen in het haar, want ik wil van mijn contract af!

Gewenste oplossing

mijn abonnement bij ACN ongedaan maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ACN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ACN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen