Klacht ACN: langzaam internet, soms geen internet

neil

Sinds 1 januari 2014 ben ik overgestapt naar ACN. Meteen op de eerste dag liep al mis, en het duurde 3 dagen lang ( geen tv, geen, internet en geen huistelefoon). Ze zeggen dat er was een kruising. Toen hadden ze een monteur naar ons huis gestuurd om te kijke n wat er mis was gegaan en blijkt dat de monteur van KPN wist ook niks hier van. Pas de derde dag was het opgelost.
Maand later had ik weer een probleem, internet is langzaam en soms helemaal niks. Ik belde naar ACN om dit te melden maar ze zeggen alleen om die modem aan uit te zetten of te resetten en ze zeggen dat ik mozzila firefox moet gebruiken i.p.v. internet Explorer. Ik dacht met me zelf, wie ben jij om te bepalen wat ik wil gebruiken.
27 feb 2014 helemaal geen internet, ik heb alles geprobeerd gereset enz. Wat enige werkt is de tv. Lampen branden niet. Ik heb heel veel spijt dat ik hier mee begonnen was met ACN. Het is echt schandelijk!!!!!!!!!!!!! Frustrerend! !!!!!!!!!

Graag overstappen naar de andere provider

Wij vinden dat ACN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ACN?