Klacht Acosta Yandel: Ik heb een reclame via Facebook gezien over een kledingkast van €2019,00 maar ik heb €400,00 betaal

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 443851
Gebruiker
Mijn recht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Kledingkast gekocht via de marktplace via Facebook. Toen ik de Kast thuis ontvangen en wilde ik monteren zag ik schade aan de kast. Ik heb meteen de verkoper Acosta gebeld en liet ik hem de schade zien via mijn telefoon een foto’s gemaakt, dus hij wilde mijn geen vergoeding geven of terug nemen, hij had mij beloofd dat hij een monteur zou sturen die kast kan in elkaar zitten zonder probleem, ik dacht oké als hij maar de Kast kan maken en de schade Kan herstellen.
Ik heb ongeveer 4 uur gewacht en hij zei tegen mij dat de monteur onderweg, va 15 uur tot 19 uur de monteur is niet aangekomen.

Daarna vroeg ik hem en wat moet ik verder doen? Zegt hij dat ik speeltje aandoen was hij had mij gescholden en noemt mij leugenaar en er niks aan de hand was maar ik doe speeltje met hem zodat ik een gratis monteur kreeg of minder geld moest betalen, terwijl ik het geld al gegeven €400,00 en de foto van de schade had laten zien.

Dus hij had mij opgelicht en wilde mijn geld niet teruggeven en niet komen de kast ophalen eerste vond hij goed om de kast geld terug betalen maar daarna zegt hij als jij de Paket open hebt gedaan kom ik niet de kast ophalen en ik krijg mijn geld het niet. Ik heb alle gesprekken tussen hij en ik, ik wil mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil de kledingkast terug en mijn geld krijgen om een nieuwe kledingkast te kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Acosta Yandel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mijn recht
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kledingkast was al beschadigde ik heb een foto naar de verkoper gestuurd, hij maakt grapjes over en nam mijn probleem serieus. Ik eis dat hij €100 moeten vergoeding aan de schade of anders wil ik dat hij de kast komen ophalen. Misschien kunt u aub een waarschuwing sturen of hem aanspreken, want hij kreeg geen melden van jullie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Acosta Yandel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen