Klacht Acronis: software maakt niet waar wat het beloofd

Klachtnummer
# 11081
Gebruiker
j.z
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Acronis 2012 backup software licentie aangeschaft.
Na een update kreeg steeds bij het afsluiten Windows Acronis scheduler 2 helper verhindert afsluiten.
Via het Acronis forum hulp gevraagd,met dit speciale unstall programma Acronis 2012 er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd.
Helaas het zelfde probleem.
Wegens een probleem met Windows wou ik een backup met behulp van een herstel CD
Windows terugzetten,op een lege harddisk wat ook na veel proberen niet lukte.
Ik moest Windows 7 er eerst opzetten en daarna Acronis en toe pas kon ik de backup terug zetten.
En bij Acronis wordt je alleen het begin geholpen,daarna mag je betalen of zelf uit zoeken.
Ik ben niet tevreden, vandaar deze reactie

De oplossing

product hoort goed te functioneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Acronis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Acronis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen