Klacht Acrservice.nl: illigale handel in spellen

Pork_side

Via Acr service heb ik spel gekocht voor dezelfde reden waarom iedereen hier een spel koopt. Het is goedkoop. Maar je kunt er niet lang van genieten. Je krijgt namelijk een anonieme account uit een ander land (mijn geval US) waar de licentie van het digitale spel op staat. Deze licentie heeft Acr Service echter nooit betaald. Er staat nog een factuur open op de account, waardoor de account 'gebanned' wordt en daardoor na een korte tijd inactief is. Mijn account is gebanned, omdat Acr Service nooit de openstaande factuur voor het spel heeft betaald.

Dit was wat Playstation support had te vertellen: Thank you for your patience, I am showing that the reason you cannot do the password reset is because this account is banned for a debt of 59.99 due to a chargeback from your bank. When an account is banned you cannot make any changes to it. Please contact us by phone Mon-Fri, 8:00AM to 8:00PM Pacific Time, Sat/Sun, 7:00am - 7:00pm Pacific at 1-800-345-7669 to pay that amount.

Geld terug! Of betaal PSN!

Wij vinden dat Acrservice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Acrservice.nl?