Klacht Acrservice.nl: www.ACRService.nl

Klachtnummer
# 114749
Gebruiker
Flakkee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een advertentie met misleidende informatie een PS4 spel besteld via ACRservice.nl. In de advertentie werd geclaimed dat ALLE spellen binnen 24 uur geleverd zijn, merendeel binnen 3 uur. Na 24 uur niets ontvangen, op diverse manieren contact gezocht, waaronder gebeld met 3 verschillende 06-nummers die vermeld waren, contact aanvraag via de website, gesmst, gemailed, een facebook bericht en daarna uit pure frustratie een recentie op hun facebook pagina. Uiteindelijk bijna 48 uur later krijg ik een verkeerde/goedkopere variant geleverd van het spel wat ik besteld had. Hier uiteraard melding van gemaakt. Zoals u ook kunt lezen o.a. op de recentie pagina van het bedrijf, hebben ze 1x gereageerd dat er toch echt binnen 24 uur geleverd was maar verder helpen doen ze me niet... Uiteraard wil ik dus gewoon de extras ontvangen waar ik ff 20,- extra voor betaald heb. Ook heb ik gevraagd hoe ik dat dan activeer indien wel geleverd zonder reactie.

De oplossing

Om eerlijk te zijn wil ik gewoon die extra's waar ik (dik) voor betaald heb.
Voor de duidelijkheid, we hebben het hier over digitale producten dus ze kunnen zo zien dat ik niet het juiste geleverd heb gekregen. Dit ook meerdere keren aangegeven. Wat mij betreft na al deze pogingen 2 opties, ik krijg mijn extra's zo snel mogelijk geleverd, of we blazen de koop af. Het verschil terugbetalen zou ik echt een schijnvertoning vinden ik bestel niet voor niets een duurdere variant en zit al meer als een week op hulp te wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Acrservice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Acrservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen