Opgelost door ACSI: De Acsiprijs zoals in het boek wordt daar niet gehandhaafd als je 1 nacht blijft

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 399835
Gebruiker
Havez51
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De tarieven bij camping du plan d'eau saint yrieix sur charente zijn volgens Acsi 14 euro.
Echter, als je daar aankomt wordt de prijs voor 1 nacht met 3 euro verhoogd omdat volgens de receptionist "Acsi mensen vaak maar 1 nacht blijven en ze er anders niets aan verdienen en hij zat er ook niet voor niets."Je betaald dus 17 euro + toeristenbelansting. De laagseizoenprijs van de camping is 16,50 euro, dus goedoper dan 1 nacht Acsi.
Als we langer zouden blijven dan kon dat wel voor 14euro.
Dit zijn dus geen reserveringskosten. We hadden niets gereserveerd

De oplossing

Ik wil uit principe die 3 euro terug en deze camping moet het tarief aanpassen in het Acsiboek of niet meer meedoen met Acsi

2 reacties

  1. Auteur
    ACSI
    Datum
    Goedemorgen,

    Dit soort situaties zijn vervelend. Daarom gaan wij contact opnemen met de camping en met hun bespreken waarom dit zo is gelopen. Zodra wij hier antwoord op hebben, zullen we dit aan u laten weten. Dit duurt helaas wat langer dan verwacht.

    Met vriendelijke groet,

    Lucia - ACSI
  2. Auteur
    ACSI
    Datum
    Goedemiddag,

    Op dit moment kunnen we moeilijk contact krijgen met de camping, omdat ze al dicht zijn. Maar we gaan hier wel achteraan en we hebben onze campinginspecteurs laten weten dat ze de camping hier op moeten aanspreken bij de volgende inspectie. Omdat wij het heel vervelend vinden dat u hier de dupe van bent geworden, willen wij graag deze € 3 compenseren. Zou u daarom uw IBAN-gegevens kunnen sturen naar shop@acsi.eu?

    Hopelijk hebben we u hiermee naar wens geholpen en heeft u ondanks dit voorval toch genoten van uw kampeervakantie!

    Met vriendelijke groet,

    Lucia - ACSI

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Havez51
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld wordt terugbetaald en de camping eigenaar wordt hierop aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ACSI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen