Klacht ACSI: Jaarbedrag voor drie maanden en opzeggen niet mogelijk moet een jaar doorbetalen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 401130
Gebruiker
Wilco
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben eind september lid geworden met de gedachte dat een jaarbedrag ook voor een heel jaar geldt echter w dit voor de laatste 3 maanden van 2019. Inmiddels hebben ze een incasso aangekondigd voor 2020. Ik heb aangegeven dat ik het schandalig vind dat ik een heel jaarbedrag voor 3 maanden moet betalen waar ik niet eens meer naar een camping gaat omdat het vriest.ik zeg per direct op maar dat kan niet volgens hun want het abonnement loopt tot 2020?
Ik wil hier vanaf want ik vind dit oplichters.

De oplossing

Onderzoeken of ik er vanaf kan ondanks de algemene voorwaarden. Melden bij hun dat er een serieuze klacht is binnengekomen.

6 reacties

  1. Auteur
    ACSI
    Datum
    Beste Wilco,

    Goed dat u dit aangeeft, want wellicht is de informatie op onze website dan niet helemaal duidelijk. Hier gaan we naar kijken!
    Wat betreft deze situatie ... wij kunnen de incasso en het versturen van de nieuwe gidsen helaas niet tegengaan, deze zitten namelijk al in een proces. Maar zodra u het pakketje heeft ontvangen, schrijf er dan 'Retour afzender' op en doe het weer in de brievenbus. Breng het niet naar het postkantoor, want dan kan het zijn dat je de terugzending moet betalen. Zodra wij het pakketje dan weer hebben ontvangen, storten wij het geld dat geïncasseerd is zo snel mogelijk terug.

    Hopelijk is deze oplossing naar wens,

    Met vriendelijke groet,

    Lucia - ACSI
  2. Auteur
    ACSI
    Datum
    Beste Wilco,

    Goed dat u dit aangeeft, want wellicht is de informatie op onze website dan niet helemaal duidelijk. Hier gaan we naar kijken!
    Wat betreft deze situatie ... wij kunnen de incasso en het versturen van de nieuwe gidsen helaas niet tegengaan, deze zitten namelijk al in een proces. Maar zodra u het pakketje heeft ontvangen, schrijf er dan 'Retour afzender' op en doe het weer in de brievenbus. Breng het niet naar het postkantoor, want dan kan het zijn dat je de terugzending moet betalen. Zodra wij het pakketje dan weer hebben ontvangen, storten wij het geld dat geïncasseerd is zo snel mogelijk terug.

    Hopelijk is deze oplossing naar wens,

    Met vriendelijke groet,

    Lucia - ACSI
  3. Auteur
    Wilco
    Datum
    Beste Lucia,

    Ik ben akkoord echter stuur ik het wel via post nl terug want anders komt het misschien nooit bij jullie aan. Zou jullie sieren als je die frankeer kosten ook terug zou storten.
    Mvg
    Wilco
  4. Auteur
    ACSI
    Datum
    Beste Wilco,
    Het "retour afzender" sturen van de gidsen kan kosteloos door deze in de oranje brievenbus te deponeren. We hebben goede ervaringen met het op deze manier retourneren. Via het postkantoor kan dit met verzendkosten inderdaad. Deze zijn voor eigen rekening maar als je het verzend bewijs aan ons mailt via shop@acsi.eu dan gaan we wel meteen over tot terugbetaling van de gidsen en wachten we niet op de verwerking van de retour gestuurde gidsen.

    Met vriendelijke groet,
    Melinda- ACSI
  5. Auteur
    Wilco
    Datum
    Beste Melinda,

    Als ik het gewoon hi de oranje brievenbus terug stuur dan heb ik geen bewijs dat ik het verzonden hebt en als jullie het dan niet ontvangen wat dan?
    Dus nogmaals het zou jullie sieren als je de verzendkosten ook zou terugbetalen. Voolopig heb ik nog niets dus kan ik ook nog niets retourneren.

    Mvg
    Wilco Kind
  6. Auteur
    ACSI
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    hallo Wilco,
    Ik begrijp je reactie dat je dan geen bewijs hebt maar uit ervaring weten we dat het in de meeste gevallen goed retour komt. 100% garanderen we niet want we zijn afhankelijk van meerdere factoren. En overal waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt.
    Voor het retourneren geven we de klanten altijd de gratis optie ( rekeninghoudend met een verwerkingstijd van 6-8 weken) en daarnaast de optie om het op eigen kosten via het postkantoor terug te sturen, en dan kunt u het verzendbewijs mailen waarna we meteen overgaan tot terug betaling.
    Deze keuze heeft u ook om de gidsen retour te sturen als de gidsen binnen zijn, deze zullen voor kerst op de mat vallen.
    Mvg
    Melinda

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilco
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is geld retour en de boeken retourneren die ik rond kerst ontvang? Waarom houd men ditniet gewoon tegen, hoef ik niets terug te sturen en zij niets te verwerken behalve dat ik niets meer moet. Al ze niets incasseren dan hoeven ze ook niets terug te storten. Win win denk ik
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ACSI?