Wij vinden dat Acson hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Acson: Geweigerde service
Details
Klacht
Via Hifi 2de hands site een Pro-ject draaitafel gekocht en een musicstreamer bij 2 verschillende particulieren.Van de draaitafel is snaartje stuk en ik wilde meteen de musicstreamer voor 100 euro laten upgraden.
Via de dealer Koudijs in Amstelveen heb ik de streamer naar Ascom in Mijdrecht, de importeur, laten sturen en gevraagd om een nieuw snaartje.(20 €) De importeur weigerde de upgrade van 100 euro te doen en een nieuw snaartje te verkopen
omdat de produkten niet via de nederlandse importeur gekocht zou zijn maar in Duitsland.
Ondanks dat Pro-ject een Tjechisch produkt is, dus EU, weigerde ze elke medewerking.
De site van Ascom zegt dat ze geen onderhoud aan grijse import verrichten. Maar ik vraag geen onderhoud/reparatie,
Ik koop een produkt. Koudijs in Amstelveen koos de kant van de importeur.
Er werd geen alternatief of oplossing aangeboden.
Nu een snaartje gekocht via ebay en de upgrade gaat niet door.
Kan dit zomaar? Wat zijn mijn rechten? H@N. Amstelveen.
Gewenste oplossing
Het gevraagde geleverd. Tegen de prijs conform de prijslijst.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.