Klacht Actie-fiets.nl: fiets besteld, niet binnengekomen. Geld terug gevraagd, niet ontvangen.

Klachtnummer
# 282383
Gebruiker
Sharon25
Datum
0 reacties

Details

De klacht


op 31 oktober 2017 heb ik een fiets besteld, deze zou dan de volgende dag binnenkomen aangezien hij voor 5 uur besteld was. Helaas gebeurde dit niet, maar er stond op de site dat het soms 1-2 werkdagen duurt, dus ook de volgende dag afgewacht. Maar helaas ook toen kwam hij niet binnen, contact gezocht en ze gaven aan de bestelling op 5 werkdagen te hebben gezet.
5 dagen afgewacht, maar ook toen kwam hij niet binnen. uiteindelijk contact gekregen en hij kon de dinsdag erna pas geleverd worden. Dit afgesproken, maar ook toen kwam hij niet. Na weer contact te hebben gehad, zou hij de donderdag echt binnen komen tussen 18.00 en 21.00 uur. Dus met de buren afgesproken dat hij daar geleverd kon worden, omdat wij weg moesten, maar ook dit is niet gebeurd.
Weer geprobeerd contact te zoeken (de dag erna), wat trouwens echt heel moeilijk is, want ze reageren niet op de mail of nemen hun telefoon niet op.
Ze gaven aan dat het niet helemaal goed was gegaan en hij kon dan pas maandag geleverd worden, aangegeven dit niet te willen, ik wilde hem die dag nog in huis hebben (vrijdag) en anders wilde ik mijn geld terug. Ze zouden gaan kijken wat ze konden doen. Om 6 uur in de avond werd ik terug gebeld dat het niet meer ging lukken , dus ik heb aangegeven dan mijn geld terug te willen. Hij ging akkoord. Maandag kreeg ik een mail dat mijn geld binnen 2-5 werkdagen op mijn rekening zou staan. Helaas was dit niet het geval.
Meerdere malen geprobeerd te bellen, maar ze namen steeds niet op, dus vaak naar hun gemaild. Ook daar kreeg ik geen reactie op. Donderdag erna (23-11) kreeg ik ze eindelijk aan de telefoon en hun gaven aan niet te snappen wat er fout ging, maar ze hadden die ochtend het geld overgemaakt, wat wel erg laat is aangezien het uiterlijk die vrijdag ervoor op mijn rekening had moeten staan. Maar goed, die dag erna zou het er voor 3 uur op staan. Maar ook dit was weer niet gebeurd.
Nu is het ondertussen de maandag erna en ik probeer ze te bereiken, maar dit lukt niet en ook heb ik mijn geld nog steeds niet terug.

De oplossing


ik wil mijn geld gewoon terug, met rente. Aangezien ik nu ergens anders een fiets heb moeten bestellen en zoveel geld heb ik niet. Ze zorgen dat ik hier gestrest door raak en ik wil hier een goede vergoeding voor! dus mijn geld plus rente!
Ook wil ik dat zij ontmaskerd worden en van internet worden gehaald voordat zij nog meer slachtoffers maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Actie-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Actie-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen