Klacht Actievandedag.nl: Annulering van de boeking door het boekingsbedrijf

Croon

Een reis van 3 dagen bij actievandedag.nl geboekt. Betaald en het is bevestigd door het bedrijf. Dag daarna kregne we via demail een annulering omdat er een computerstoring bij het hotel zou zijn. De boeking is verkeerd geregistreerd volgens hen. Had 2 dagen moeten zijn i.p.v. 3. Dit zou staan op de website. Dit klopt niet volgens ons. Wij hebben wel degelijk gereageerd op die 3 dagen zoals op de website stond maar dit is helaas niet meer te achterhalen. We konden opnieuw boeken maar dan voor 2 dagen voor dezelfde prijs. Klacht is telefonisch vandaag dd30-04-2015 besproken maar er werd niet naar geluisterd.

Wij hebben volgens mij recht op die 3 dagen omdat het ook zo bevestigd is. En willen alsnog voor 3 dagen naar Leuven.

Actievandedag.nl
    Geachte heer Zweep,Bedankt voor uw bericht.
    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw boeking niet is verlopen zoals u had gehoopt.
    In de nieuwsbrief heeft inderdaad 3 dagen 2 nachten vermeld gestaan.
    Echter als u de aanbieding verder ging bekijken kwam u op de actiepagina uit waar 2 dagen 1 nacht vermeld heeft gestaan.
    Dit is ook uiteindelijk hetgeen waarop de overeenkomst is gesloten. Na boeken ontving u echter een bevestiging waarop 2 nachten / 3 dagen vermeld heeft gestaan.
    Dit is dus net als de nieuwsbrief onjuist geweest. Beide zijn echter onder voorbehoud van fouten en helaas is dit gekomen door een storing in ons systeem.
    Juridisch is de actiepagina leidend en hierop is de informatie 2 dagen 1 nacht geweest. Dit is ook de juiste informatie geweest.
    Omdat dit echter wel een nacht minder betreft konden wij deze nachten niet inboeken bij de hotelier en werden deze geweigerd.
    Naar aanleiding daarvan is uw boeking geannuleerd en de mail verstuurd.
    De informatie tijdens het boeken is dus goed aanwezig geweest.
    Wij kunnen hierin helaas niets voor u betekenen .
    Hiervoor willen wij u excuses aanbieden.

Ook een klacht indienen over Actievandedag.nl?