Klacht Actievandedag.nl: Door probleem op site Actievandedag.nl kan ik geen gebruik maken van goedkope treinkaartjes aanbod.

content Niet opgelost
W.C.A.M. Rombouts

Vanwege een fout op de website van deze aanbieder kan ik er ondanks diverse pogingen de afgelopen dagen niet in slagen om de koop van goedkope enkele reis treinkaartjes naar Schiphol niet afronden.
Na invullen van het aantal gewenste kaartjes komt er een scherm over nieuwe voorwaarden. Na aantikken van akkoord, komt de mededeling "Oeps, er ging iets mis, probeer het later nog een keer". Maar dat lukt dus evenmin. Ik heb de kaartjes a.s. dinsdag 10 september nodig.

Subiet er voor zorgen dat ik de bestelling kan afronden, zodat ik a.s. dinsdag 10 september van de kaartjes gebruik kan maken.

W.C.A.M. Rombouts
    Inmiddels heeft Actievandedag per e-mail een advies gegeven, dat echter geen oplossing gaf. Vervolgens gebeld met de klantenservice en een behulpzame medewerkster gehad, die heeft geprobeerd ons telefonisch door alternatieven heeft geleid. Helaas zijn websiteproblemen kennelijk de oorzaak, als gevolg waarvan op korte termijn geen soulaas te verwachten valt.
    Zij raadde aan de kaartjes via een andere website aan te schaffen. Dat werd wegens gebrek aan aantrekkelijke alternatieven gewoon de NS.
    Toch vind ik dat de medewerkster van klantenservice zich behoorlijk heeft ingespannen. Positief oordeel over deze webshop, helaas dat het niet gelukt is van de aantrekkelijke aanbieding gebruik te maken.

Kaartjes elders kopen.

Ook een klacht indienen over Actievandedag.nl?