Opgelost door Actievandedag.nl: Geen e-ticket ticket wel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 392112
Gebruiker
Gebruiker1559993645
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen e-ticketvgekregen wel betaald. Trein kaart Schiphol 10.50 zondag besteld.

De oplossing

Geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    Actievandedag.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw Bakker,

    Wat vervelend te vernemen dat je geen ticket hebt ontvangen. Graag zoeken wij uit waar het hier is mis gegaan. Zou jij ons een mail met jouw gegevens kunnen sturen naar webcare@actievandedag.nl?

    Wij vernemen graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Melody
  2. Auteur
    Gebruiker1559993645
    Datum
    Het is opgelost. Dank voor het meedenken. Het was mijn eigen onduidelijkheid bij het mail adres in vullen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1559993645
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gekeken waar de dagticket heen is gemaild Opnieuw naar mijn mailadres gestuurd waardoor ik een ticket heb. Dank voor het geduld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Actievandedag.nl?