Klacht Actievandedag.nl: Lekkere start van de vakantie dankzij actievandedag!!!

Klachtnummer
# 306775
Gebruiker
Nodeal24
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin van het jaar via actievandedag parkeerplaats gereseveerd bij Park Plus Schiphol. Op de gereserveerde dag bij aankomst geen medewerker van Park Plus. Telefonisch geen bereik. Navraag bij andere valetparkeerbedrijven bleek al snel dat het gaat om een oplichter die totaal zijn verplichtingen niet nakomt en nergens is te bereiken. Er moest vooraf betaald worden. Ging ervan uit dat actievandedag zijn acties zorgvuldig controleert alvorens deze aanbieding naar de consument in gang te zetten.Niet dus. Zeer slecht begin van de vakantie. Geld weg en geen mogelijkheid om de auto direct elders te plaatsen.

De oplossing

Eis minimaal het betaalde bedrag terug wat ik heb uitgegeven aan dit bedrijf en verder dat er zorgvuldiger omgegaan zal worden met acties die uitgezet worden naar de consument

1 reactie

  1. Auteur
    Actievandedag.nl
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Dekker,

    We willen dit graag verder uitzoeken maar hiervoor hebben wij wel het emailadres nodig waarmee de boeking is gemaakt. Met bovenstaande gegevens kunnen we helaas geen boeking terugvinden.

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groeten,
    Martina

Ook een klacht indienen over Actievandedag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen