Klacht Action: Action In de Bogaard Rijswijk wil geen klanten met een kinderwagen, scootmobiel of rolstoel.

Scootmobielrijdster

Bij Action In de Bogaard is al 3 à 4 maanden de lift voor de bezoekers kapot. Na een klacht bij het bedrijf is mij verteld dat er ELKE DAG een monteur langskomt. Nu kom ik er elke dag langs, maar heb er nog NOOIT een monteur gezien. Gisteren (27 juli) kwam ik er langs, en de waarschuwing op papier dat de lift het niet doet, was eraf gehaald. Ik blij, maar helaas, de lift DOET HET NOG STEEDS niet.
Action discrimineert dus mensen met wandelwagens, scootmobielen en rolstoelen.

De lift maken, en neem deze keer dan eens een goede monteur.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Team Webcare Action

Scootmobielrijdster
Er is een mail gestuurd dat er aan de lift 'wordt gewerkt'. Jaja, dat zou al meer dan 2 maanden het geval zijn. En als hij 'gemaakt is' dan krijg ik een bericht. Of ik dan nog in zo'n lift wil? En er wordt totaal niet ingegaan op het punt dat moeders met kinderwagens, rolsoelen en scootmobielen de winkel niet in kunnen. Tja.

Ook een klacht indienen over ?