Klacht Action: Action lijkt de boel voor de gek te houden met het klachtenformulier

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 258359
Gebruiker
Inge Nijhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de door mij ingediende klacht (Gisteren )is door action als volgt gereageerd; "Action reageert niet op klachten via klachtenkompas, u wordt verzocht de klacht rechtstreeks te melden via het door action verstrekte klachtenformulier.Ik heb dat gedaan en probeerde het ingevulde formulier te verzenden wat vervolgens niet lukt. Het voelt als nep

De oplossing

Ik wil dat mijn klacht gehoord wordt en dat er op gereageerd wordt en ik wil nog steeds mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge Nijhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen