Klacht Action: Action weigert inferieur product terug te nemen

G. Zwolle

Gisteren in het filiaal in Helvoirt een zeepdispenser gekocht. Prijs € 1,49. Thuisgekomen wilde ik het bekertje vullen met zeep, Maar toen bleek dat de dop van het pompje niet goed op het bekertje te draaien was. Het schroefdraad van het pompje was niet goed. Vandaag teruggegaan naar de winkel om het pompje om te ruilen of mijn geld terug te krijgen. Werd door de filiaallleidster zonder meer en botweg geweigerd!!! Had ik het maar goed moeten nakijken in de winkel was het enige dat ze uitkraamde! Moet je je voorstellen dat je zo'n pompje gewoon van de plank pakt en in je winkelmandje legt. Komt daar zo'n "gefrustreerde ambtenaar", die ook nog eens weigert haar naam kenbaar te maken, met een belachelijke drogreden voor een product van
€ 1,49. Dit geloof je toch niet directie van Action?
Hoe is dit mogelijk en hoe heeft u deze "ambtenaar" ooit filiaallleidster kunnen maken. Zij gooit de goede naam van Action volledig te gronde. Voor € 1,49 directieleden van Action!!!
Één euro en negen veertig cent Action!!!!
Staat de directie van Action hier achter? Moet de winst hierdoor veilig gesteld worden?
Ik daag de directie van Action uit! Geeft u service, of wilt dat uw bedrijf zich belachelijk maakt? Aan u de keuze......

Dat de filiaalhoudster van Action Helvoirt mij persoonlijk een nieuw dispenser overhandigt of mijn geld terugbetaalt.
Ook eens ik haar excuses voor haar uiterst klantonvriendelijke gedrag.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Team Webcare Action
    G. Zwolle
    Het pompje van een zeepdispenser is niet goed.
    Action zegt nu dat ik het glas op breuk had moeten controleren.
    Action: het kunststof pompje is kapot, niet de zeep houder!!!!!
    Action blijft toch gewoon eigenwijs naar de voorwaarden die op glaswerk van toepassing zijn.
    Is dat klantenservice of niet!
    Action blijft een kleuterbedrijf, maar doet of dat ze heel goed bezig zijn.
    Niet dus Action¡!!!!
    Dit heet een afgang.
    Action
    Geachte heer, mevrouw,

Team Webcare Action

Niets, noppes nada.

Ook een klacht indienen over Action?