Klacht Action: Action weigert lekkende airpot koffiekan te vergoeden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307694
Gebruiker
kleeoo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik bij Action een airpot 1,9 liter koffiekan gekocht voor € 6,99.
Twee weken geleden gingen we een dagje naar Brabant en namen voor de eerste keer de koffiekan in gebruik.
Dat was zeker geen succes.
Wat bleek : de koffie was koud en de koffiekan lekte gigantisch.
De tas zelf, de inhoud van de tas en de bekleding van de achterbank van de auto, ALLES, echt alles zat onder de koffie en koffievlekken.
En pakjes brood die je als een spons uit kon wringen.
U begrijpt dat we daar niet vrolijk van werden.
Geen eten, geen drinken en een hoop schade.
De week daarop ben ik met de lekkende koffiekan terug gegaan naar Action en heb daar ditzelfde verhaal vertelt.
Ik kreeg te horen dat ik zonder bon geen geld terug krijg.
Aangezien het geen elektrisch apparaat is waar garantie opzit, en je ervan uit gaat dat dit gewoon goed is, heb ik de bon niet bewaard.
Als ik gepind had ( heb ik dus niet ), had het echter wel gekund !!!
Met pinnen komt er toch alleen het totaal bedrag op te staan?
Als ik meerdere artikelen gekocht had die dag, wie weet dan met zekerheid dat het inclusief de koffiekan was?
M.i. is dit dus een onzinnige voorwaarde en dat heb ik ook vermeld.
Voor Action is dit toch een heel laag bedrag.
Hebben ze daar niet liever een tevreden klant dan een ontevreden klant die via mond op mond anti-reclame anderen mensen laat weten bij Action vooral niets meer te kopen omdat de klantenservice daar zo slecht is?
Vroeger hadden de winkeliers de leuze : de klant is koning.
Bij Action geldt dat zeker niet.

De oplossing

de koffiekan vergoed, excuses van Action en een kleine attentie voor geleden schade en ongemak.

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

    Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kleeoo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niks. Bovendien ontzettend laf dat ze niet via Klachtenkompas willen beantwoorden. Zeker zoveel klachten dat het schade voor Action oplevert als het openbaar voor iedereen te lezen is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen