Klacht Action: Afgeven pluisjes van handdoeken en washanden

Silvella

Als cadeau hebben mijn partner en ik een aantal luxe handdoeken en washanden in de kleuren zwart en antraciet gekregen. Na een aantal keren de handdoeken en washanden te hebben gewassen op 60 graden (zoals op het waslabel staat aangegeven) blijven de handdoeken kleine pluisjes afgeven. Doordat de handdoeken en washanden zo afgeven is het niet fijn om ze te gebruiken en zit de hele wasmachine en de badkamer onder de pluisjes. Vorige week heb ik de klantenservice van Action hierover bericht en ik kreeg het antwoord terug dat je de bon moest hebben en je een half jaar garantie hebt. Helaas heb ik de bon niet gekregen omdat het een cadeau is en daarom heb ik ook terug gemaild, het enige wat ik als antwoord terug kreeg was een kopie van het eerste antwoord wat ik van de klantenservice kreeg. De kwaliteit van deze handdoeken en washanden zijn slecht en ik zou graag een goede oplossing voor dit probleem krijgen.

Graag zou ik een oplossing krijgen om het afgeven van de pluisjes te stoppen. Kan de Action daar geen oplossing voor bieden... dan zou ik graag nieuwe handdoeken ontvangen of het geld terug krijgen zodat ik nieuwe handdoeken kan aanschaffen.

Action
    Wij hebben reeds via mail de klant beantwoord.Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?