Klacht Action: Bestelling binnen de actieperiode niet gehonoreerd
Details
De klacht
De actieperiode voor verfspuitbussen liep tot en met 18-10-2016. Op 18-10-2016 ging mijn vrouw een flinke lijst met spuitbussen naar de Action in Kollum. Daar bleek dat er van verschillende soorten niets aanwezig was en ook van andere veel te weinig. De aangesproken (erg) jonge verkoopster zei dat er achter geen spuitbussen meer stonden.Vervolgens heb ik om 18:53 uur op 18-10-2016 (=binnen actieperiode) de lijst met spuitbussen besteld bij het hoofdkantoor van Action in Alkmaar. Het hoofdkantoor reageerde pas op 24-10-2016 met opmerkingen als: 1. ik had in de winkel moeten bestellen = verkoopster zei dit niet + 2. ik had binnen de actierperiode t/m 18-10-2016 moeten bestellen = heb ik gedaan + 3. ik had binnen 1 week na afloop van de actieperiode moeten bestellen = uiterste datum 24-10-2016 = heb ik ook gedaan + 4. ik woon 18 km v. Action-Kollum en je kunt niet bellen + 5. Ik ben door ziek en huisgebonden.U ziet dat ik aan alle voorwaarden van Action heb voldaan, maar ze weigeren!
De oplossing
Alsnog leveren voor de prijs van EUR 1,49 de volgende soorten op bestellijst:We hadden willen kopen de volgens spuitbussen acrylverf:
- minstens 10 spuitbussen groene hoogglanslak (liefst 20 stuks) = er waren er maar 2
- minstens 10 spuitbussen zwarte hoogglanslak (liefst 20 stuks) = er was er niet één!
- minstens 10 grondverf (liefst 15) = er was er niet één!
- minstens 10 creme verf RAL 9001 = bijna niets
- minstens 10 witte verf RAL 9010 = bijna niets
- 1 rode + 1 gele + 1 blauwe
- minstens 10 blanke lak
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.