Klacht Action: Bestelling binnen de actieperiode niet gehonoreerd

# 192204
mcplough

De actieperiode voor verfspuitbussen liep tot en met 18-10-2016. Op 18-10-2016 ging mijn vrouw een flinke lijst met spuitbussen naar de Action in Kollum. Daar bleek dat er van verschillende soorten niets aanwezig was en ook van andere veel te weinig. De aangesproken (erg) jonge verkoopster zei dat er achter geen spuitbussen meer stonden.Vervolgens heb ik om 18:53 uur op 18-10-2016 (=binnen actieperiode) de lijst met spuitbussen besteld bij het hoofdkantoor van Action in Alkmaar. Het hoofdkantoor reageerde pas op 24-10-2016 met opmerkingen als: 1. ik had in de winkel moeten bestellen = verkoopster zei dit niet + 2. ik had binnen de actierperiode t/m 18-10-2016 moeten bestellen = heb ik gedaan + 3. ik had binnen 1 week na afloop van de actieperiode moeten bestellen = uiterste datum 24-10-2016 = heb ik ook gedaan + 4. ik woon 18 km v. Action-Kollum en je kunt niet bellen + 5. Ik ben door ziek en huisgebonden.
U ziet dat ik aan alle voorwaarden van Action heb voldaan, maar ze weigeren!

Alsnog leveren voor de prijs van EUR 1,49 de volgende soorten op bestellijst:
We hadden willen kopen de volgens spuitbussen acrylverf:
- minstens 10 spuitbussen groene hoogglanslak (liefst 20 stuks) = er waren er maar 2
- minstens 10 spuitbussen zwarte hoogglanslak (liefst 20 stuks) = er was er niet één!
- minstens 10 grondverf (liefst 15) = er was er niet één!
- minstens 10 creme verf RAL 9001 = bijna niets
- minstens 10 witte verf RAL 9010 = bijna niets
- 1 rode + 1 gele + 1 blauwe
- minstens 10 blanke lak

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

Team Webcare Action
    mcplough
    Het antwoord van ACTION is volstrekte onzin omdat ik al 2x gecorrespondeert hebt en ze niets willen doen. Blijkbaar heeft Action VERZUIMD overal mee te delen (ook in de winkels) dat je een bestelling alleen in de winkel moet plaatsen. Bovendien: wt moet je als huisgebonden invalide op 18 kilometer enkele afstand met zoiets? Als ik nu weer naar de klantenservice moet gaan zullen ze weer niets doen!
    mcplough
    ACTION houdt zich niet aan de eigen actievoorwaarden. Meerdere keren de klantenservice benaderd maar die leveren geen klantenservice! Daarnaast heb ik meerdere keren iets wat niet deugde: 1. Gieter waaruit water gutst, 2. zaden+ grondbakjes = zonder voedingsstoffen,
    3. bats/schep met lossen en kromme steel.
    DAARDOOR BEN JE TOCH NOG ERG DUUR UIT!

mcplough

Ook een klacht indienen over Action?