Klacht Action: Bewust onduidelijke vermelding ruilmogelijkheden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 258423
Gebruiker
B. Fagel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het terugbrengen of omruilen is niet mogelijk van een setje kinderondergoed. Bij het retourneren blijkt dat de dienstdoende 'net als of bedrijfleider' gisteren morgen in Hilversum er zich geen raad mee weet. Ze is onprofessioneel en wil eigenlijk haar personeel instrueren en loopt weg uit het gesprek met de verwijzing dat er een bordje staat op voethoogte. Ik vraag aan haar. 'wat ga je doen' Ze zegt ' we zijn klaar'. En inderdaad ik ga kijken er staat een klein schap kaartje gelijkend op een schapprijskaartje op veterhoogte! Je leest toch niet alle schapkaartjes op veterhoogte als je een artikel op borsthoogte koopt?

De oplossing

Het inzichtelijk maken op een correcte manier van het ruil verbod op onderkleding.
Zorgen dat er kwalitatief personeel staat die een ruiling kunnen handelen. Met fatsoen..
Ruilen van de onderkleding omdat het bewust onduidelijk wordt weergegeven in de winkel.
Een waardebon voor deze advisering.

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Fagel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eerst bot vangen in de Action winkel, daarna bot vangen bij Action via Klachtenkompas. Ze hebben de klacht maar willen dat ik deze rechtstreeks meld en niet via klachten kompas. Wat een Action...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen